De invloed van een Chatbox op de verkoop van (gebruikte) auto’s

Chat is nog niet het meest gebruikte instrument door autobedrijven, maar wel zeer effectief om klanten gedurende hun internet zoektocht te benaderen. Zowel bij A2SP als bij CRM automotive retail ontvangen we positieve berichten over de effectiviteit van Chat bij de verkoop van nieuwe en gebruikte auto’s. Bij CRM hebben de consultants concrete verkoopstijgingen gerealiseerd door een chatbox actief in te zetten. Bedrijven die daarna secuur met hun leads omgaan, weten in 20 tot 30% van de gevallen een gekwalificeerd Chat gesprek om te zetten in een order. Een echte aanrader dus.

Hoe werkt dat in de praktijk?
Heeft u al een abonnement bij Web1on1, dan kunt u de chat functie automatisch door Web10n1 laten activeren bij uw Marktplaats advertenties. Zij zorgen er dan voor dat u dan ook via Marktplaats gekwalificeerde leads ontvangt.

Used Car Controller Marktplaats advertentie met chat via Web1on1

Voorbeeld Chatbox bij Marktplaats advertentie

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *